saysky

Timelønnet lager- og eventassistent hos SAYSKY

BLIV EN DEL AF EN FANTASTISK REJSE

SAYSKY blev etableret i København i 2013 og vi er nu en af de førende core running brands i den globale løbeindustri. Vi er på udkig efter en dedikeret sportsperson, som kan hjælpe os med at holde det høje tempo og den gode service.

Du skal være med til at give vores passionerede kunder en super oplevelse fra de har lagt deres ordre, til at de modtager den - uanset om det er vores fantastiske butikker eller slutkunder fra webshoppen.

Du vil indgå i et ungt team med vindermentalitet, som ud over sport og løb, brænder for at levere en høj service. Selvom vi arbejder seriøst, så er omgangstonen let og vi forventer, at du bidrager til det gode humør – du bliver ligefrem høj af at vide, at i dag bliver der ekstra knald på jobbet.

Dine faste arbejdsopgaver på lageret vil være:

  • Dagligt håndtere og pakke forsendelser til vores B2B og B2C kunder.
  • Den service som medfølger omkring returneringer, ombytninger og reklamationer.
  • Pakke og klargøre til messer og events.
  • Løbende småopgaver.

Sæsonrelaterede eventopgaver kan omfatte:

  • Deltage på messer i ind- og udland sammen med andre Saysky ansatte. Messerne i udlandet strækker sig over flere dage, inklusive weekenden.
  • Længere kørsel til og fra messerne er også en del af afviklingen (hvorfor et kørekort er et plus, så man kan skiftes til at køre).
  • Assistere til lokale events i Danmark, såsom lagersalg samt afvikling af diverse løb som vi selv arrangerer.

Vi forventer ikke, at du nødvendigvis har specifik erhvervserfaring, så længe du kan bevise, at du kan løfte opgaven. Du kan sagtens være færdig med gymnasiet eller lignende og har brug for et enkelt eller to sabbat år. Vi forventer dog at du kan spejle dig i teksten og besidder nedenstående kvalifikationer:

  • Ekstremt ordentlig og punktlig person med flair for overblik og systemer.
  • Stabil, optimistisk og med masser af gåpåmod.
  • Trives i et dynamisk og til tider hektisk miljø.
  • Kørekort (B) er ikke et krav, men et plus.
  • Brænder for løb og sport.

ARBEJDSTID

Der vil være dage hvor der er ekstra travlt og dage hvor man kan gå tidligt, men som regel kan vi forudsige hvilke dage som er de travle. Derfor vil arbejdstider og -dage også variere fra uge til uge. Dette aftales i samarbejde med vores lagerchef. Men forvent i omegnen af 15-20 timer til en start, hvor vi også gerne ser, at du kan arbejde om mandagen, da der altid er ekstra travlt her.

Saysky er på en flot vækstrejse, hvor der kun bliver mere og mere at se til - så stillingen kan på sigt sagtens udvikle sig til flere timer eller fuldtid.  

ARBEJDSSTED

SAYSKY Warehouse, Grusbakken 9, 2820 Gentofte frem til starten af juni. Derefter flytter vi til større lokaler på Blokken 23, 3460 Birkerød.

LØN

Efter kvalifikationer.

ER VI ET MATCH?

Vi håber at kunne byde dig velkommen snarest muligt, så kan du slet ikke vente med at blive vores nye kollega så send din ansøgning og dit CV til Lars C. Pedersen på job@saysky.dk allerede i dag – skriv i emnefeltet ”lager- og eventassistent”.

Vi inviterer løbende til samtale og skulle du have spørgsmål er du velkommen til at benytte samme e-mail.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG!